BSO - buitenschoolse opvang

Voor en na schooltijd kunt u gebruik maken van opvang voor uw kind(eren). Dat kan bij verschillende opvangorganisaties. De volgende organisaties zijn bij de school betrokken:

Stichting DAK, die zowel voor- als naschoolse opvang kan aanbieden.
Klik hier voor informatie en aanmelding.

Vlietkinderen, klik hier voor meer informatie en aanmelding.

Partou biedt buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 tot 13 jaar en kinderdagopvang van 0 tot 4 jaar. Wij hebben twee bso locaties gelegen in Voorburg aan de Veurselaan en een kinderdagverblijf. Partou Runners is een sportbso en hier vinden iedere dag sportieve activiteiten plaats bij de hockeyclub Cartouche. BSO Sytwendepark is kleinschalig en daar zijn de activiteiten meer gericht op dans en creatieve ontwikkeling. Bso Sytwendepark is gevestigd in een parkrijke omgeving.

Kom je ook eens kijken?

Maak dan een afspraak via de website of neem contact op met de locatiemanager Michael Oosterbaan te bereiken op 0652731587

Klik hier voor Partou Runners

Klik hier voor Partou Sytwendepark