Typeles voor kids (groep 6/7/8)

Kinderen doen tegenwoordig steeds meer met de computer, ook voor school. Dan is het natuurlijk enorm handig als ze goed kunnen typen.
Niet alleen leren de kinderen blind typen met 10 vingers, maar we hebben ook een internetsite met leuke weetjes en super vette spelletjes waar je niet alleen tegen alle kinderen uit heel Nederland kan spelen, maar tegelijkertijd je typevaardigheid traint. Zo wordt spelletjes doen op de computer niet alleen leuk, maar ook nog nuttig. Ook hebben we verschillende quizzen, bijvoorbeeld over veilig internetten! Straks ben jij de expert en kun je je ouders nog wat leren.

Word jij ook een GIGAKID?
Neem snel een kijkje op de site iktypsnel.nl
De lessen zijn op donderdagmiddag van 15.15 uur tot 16.25 uur in de teamkamer van school.
Na de 12 lessen volgt een examen, waarna je (wanneer je hebt laten zien goed te kunnen typen) ook een echt diploma ontvangt! Het is ook de bedoeling dat je thuis een kwartiertje per dag oefent, want goed leren typen doe je veel te oefenen. Niet alleen met saaie lesjes maar ook met leuke spelletjes die bij iedere les wat moeilijker worden!